Aperitiv, De post, Gustare, Salata, Vegan

Salata de masline

Salata de masline (sau masline marinate) un aperitiv care sta foarte bine pe masa atunci cand avem musafiri sau chiar de sarbatori. De ce sa le cumparam, cand putem sa le pregatim la noi acasa?

⏲ Timp de preparare : 15 minute (3 ore la odihna)

🍽 Porti : 4-5

Ingrediente necesate :

  • 100 g masline negre fara samburi
  • 100 g masline verzi fara samburi
  • 150 g masline kalamata fara samburi
  • o ramura de rozmarin (10-15 frunzulite)
  • 3 cateii de usturoi
  • 1/2 lingurita fulgi de ardei iute
  • 5-6 lg ulei de masline
  • 2 lg zeama de lamaie

Modul de preparare :

Maslinele le scurgem si le punem intr-un bol incapator. Tocam rozmarinul si usturoiul si le punem in bol impreuna cu celelelte ingrediente. Amestecam si dam la frigider 3 ore (eu le-am pregatit cu o zi inainte).

Va doresc pofta buna!

 

Bună!! ❤😊  Iţi multumesc pentru vizită! Comentariile sunt bine-venite. 😉😍 Dacă  îți plac şi te-au inspirat preparatele mele, poți sa ma urmaresti  pe pagina de facebook “Gatesc cum imi place”,   iar dacă vrei sa primești rețetele mele, imi poți da un Follow (e important sa iţi scrii adresa de e-mail daca vrei sa primesti noile retete). 😊😉 Deasemenea ma gasesti si pe Instagram si You tube. 

1 thought on “Salata de masline”

Leave a comment