Ciorbă, Cu carne, Curcan, Feluri principale

Ciorbă cu aripi de curcan

img_20190429_193950.jpg

Ingrediente:

  • 1 aripă de curcan
  • 1 morcov
  • 1 pastărnac
  • 1 ceapă
  • 1 ardei roșu
  • 1 bucată de rădăcină de țelină
  • 6 cartofi
  • 1 legătură de pătrunjel
  • 1 legătură de leuștean
  • 2-3 linguri de bulion
  • 1 lămâie pentru acrit
  • sare

Mod de preparare :

După ce spălăm și curățăm aripa de eventualele pene sau tulei, o punem la fiert cu apă și puțină sare.

img_20190429_163453.jpg

Ne ocupăm de legume: tocam ceapa și ardeiul, iar morcovul, radacina de țelină și păstărnacul le dăm pe răzătoarea mică.

 

 

După ce a fiert aripa o scoatem și alegem doar carnea. (mie nu îmi place pielea pentru că e prea grasă, iar oasele sunt foarte mari care ocupă spațiu 😅, dar dacă vouă vă place le puteți lasă 😉).

Punem legumele la fiert, iar după ce au fiert adăugăm și cartofii tăiați cubulețe și lăsăm până fierbe.

 

 

Adăugăm și carnea, pe care am ales-o de pe oase, iar la sfârșit adăugăm bulionul, zeama de lămâie, leușteanul și pătrunjelul tocat mărunt, potrivim de sare și mai lăsăm să mai dea un clocot.

 

 

Puteți servi cu ardeii iuți 🌶️🌶️ sau dreasă cu smântână sau iaurt.

Poftă bună!!!

Ciorbă de perișoare 

Ciorbă de perișoare
Ciorba de perisoare

Ciorbă rădăuțeană

imag0329_1.jpg

Ciorbă de urzici dreasă cu ou și iaurt

Ciorbă de urzici dreasă cu ou și iaurt

Bună!!   🙂 🙂 Iţi multumesc pentru vizită!  🙂 Comentariile sunt bine-venite. 🙂Dacă  îți plac şi te-au inspirat preparatele mele, poți sa ma urmaresti  pe pagina de facebook “Gatesc cum imi place”,   iar dacă vrei sa primești rețetele mele, imi poți da un Follow (e important sa iţi scrii adresa de e-mail daca vrei sa primesti noile retete) 😉 😉

 

 

1 thought on “Ciorbă cu aripi de curcan”

Leave a comment