Paine, Produse de panificatie

Chifle pufoase cu lapte

Aceste chifle cu susan sau mac sunt foarte pufoase și gustoase. Nici nu le-am scos bine din cuptor ca se terminau vazand cu ochii. 😀 😉

imag0073-1.jpg

Ingrediente:

  • 700g făină albă
  • 500ml lapte
  • 20g zahăr
  • 2 lingurițe de drojdie
  • 1 linguriță sare
  • 50ml ulei
  • un gălbenuș pentru uns
  • mac sau susan

Mod de preparare : 

Punem într-un bol sau în vasul unui robot toate ingredientele solide și amestecăm bine, cu un tel.

imag0001_1.jpg

Adăugăm laptele cald și frământăm timp de 10 minute. Punem treptat uleiul și continuăm să amestecăm până se ia de pe pereți bolului.

Lăsăm la dospit timp de o oră, acoperit cu o folie alimentară la un loc cald, ferit de curent.

Încingem cuptorul la 180° și pregătim tava tapetată cu hârtie de copt. Începe sa facem biluțele pentru chifle și le așezăm în tavă.

imag0033_1.jpg

Lasă 30 de minute la dospit. Le ungem cu gălbenuș și presărăm cu mac sau susan.

Dăm tava la cuptor pentru 30-40 de minute până devin rumene și frumoase.

Poftă bună.

Bună!!   🙂 🙂 Iţi multumesc pentru vizită!  🙂 Comentariile sunt bine-venite. 🙂Dacă  îți plac şi te-au inspirat preparatele mele, poți sa ma urmaresti  pe pagina de facebook “Gatesc cum imi place”,   iar dacă vrei sa primești rețetele mele, imi poți da un Follow (e important sa iţi scrii adresa de e-mail daca vrei sa primesti noile retete) 😉 😉

 

Leave a comment